jag saknar dig

Utav alla de tjejer (och killar) som har sett Jag saknar dig så är nog jag den person som tycker minst om den filmen. Är den inte lite väl.. ansträngd? Låter som om alla repliker är så överrepeterade att det bara låter fånigt och det var det enda jag tänkte på under i stort sett hela filmen. Måste ju dock medge att det rullade en eller två eller kanske tre tårar nerför kinderna imellanåt. Satt iofs och tänkte på hur det skulle vara att själv förlora syrran som satt och snyftade bredvid mig hehe. Tragiskt. 


Även om du gick 100 meter framför mig från våghustorget till lägenheten för att du var pissed off på mig så älskar jag dig så förbannat mycket, jävla skitunge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0