kreativ

Idag på mediadesignen satt vi som vanligt och provredigerade en hel drös bilder men när jag var klar med de passade jag på att konstnäralisera några utav mina favoritbilder som jag senare ska försöka måla upp så att de ser ut som den här under! Har blivit så galet sugen på att måla stora tavlor, även om det är ett enormt slit med att först dra minsta lilla streck och färgnyans.

Så imorgon ska jag nog gå och titta efter lite tavlor eller dukar och sedan låna lite färg utav farmor, om jag inte köper det också, det beror på vad de kostar. Med den här kreativiten går det ju åt liksom haha!


Slutprojektarbete från bildkursen på vårterminen i 1an!

Kommentarer
Postat av: a n n a

Ja precis, kan dee ar grym :(( dör lite jämt... Men eftersom att hon bor i Västerås kanske jag kan komma undan med frakten ;)

2011-09-27 @ 10:38:15
URL: http://anokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0