my heart is freaking out when i held ya

Helt vanlig jobbdag idag som innehållt både spackling och snickerispackling! Kul med lite omväxling sådär.
De har gått sjukt segt idag och har varit så tråkigt att jag flera gånger haft lust att lägga mig ner och dö lite någonstans men efter en halv chokladkaka och en loka för 13 spänn kändes livet lite ljusare. Nu är jag hemmaaaaa!

Har fett med lust att rita just nu och eftersom det inte går att tvinga sig själv att rita när man är på fel humör så blir det inte så ofta, så jag ska försöka hitta på något att kladda ner. Vad vet jag dock inte ännu. Några förslag? Inget svårt bara, hehe.




ph by me, Instagram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0