ö-riket

Ugh, idag var det segt... Började halv 9 med att sitta 1,5 timme på en hård plaststol tittandes på en urtråkig (men ibland faktiskt rätt intressant och häpnadsväckande) film och global uppvärmning. Vi har nämligen börjat en kurs, eller ett projekt, som går ut på att "världen har gått under och de enda överlevande är 500 personer som hoppat på ett modernt Noaks Ark och rest ut för att leta upp en ö som de kan bosätta sig på." Därefter ska ett helt nytt samhälle byggas upp, enkelt eller modernt, det fick vi bestämma själv. Sen ska vi bestämma vilka lagar det ska finnas, om det ska finnas industrier, affärer, vård, skolor, you name it! Verkar rätt kul. Dock är jag i en grupp med fyra andra killar och två utav dom brukar oftast fokusera på varandra istället för på arbetet, men idag gjorde de dock väldigt bra ifrån sig så vi får se hur det går! 

Förövrigt har jag en sjuk hemlängtan som jag inte kännt av tidigare, det kom bara Poff idag när jag kom hit till lägenheten! Helt galet.

Annars är jag, konstigt nog, väldigt glad idag. Såhär på kvällskvisten har det liksom pirrat i hela kroppen och jag har studsat runt likt en duracellkanin och allt har liksom bara rullat på, även om det inte ens har hänt något! Skumt det där med humöret såhär i tonåren, humöret går upp och ner likt en bergochdalbana och man fattar inte ett skit!


Känn er hedrade, för sånt här visas inte ofta här på bloggen! Hatar och har alltid hatat mitt leende och speciellt min ena smilgrop på höger sida. Att det är en sketen iphonekamera bilden är tagen med kan ju dock diskuteras, men mina batteri till kameran är stendöda och jag hittar inte batteriladdarn, så... 

Nu ska jag dricka mjölk. Har hört att det ska vara nyttigt. Är redan inne på andra paketet denna vecka!

Kommentarer
Postat av: a n n a

supersöt ju!

2011-09-28 @ 08:48:00
URL: http://anokens.blogg.se/
Postat av: Ida Ida

Vad snygg du är i håret !!

2011-09-29 @ 09:26:19
URL: http://festisandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0