q/a

Om du skulle börja träna någon sport... vilken?
Jag är inte mycket för sport, men isåfall någon typ av kampsport. Typ MMA, brasiljansk jujutsu, thaiboxning etc.

Favoritgodis?
Oj, svårt att välja. Det brukar variera rätt brutalt men oftast blir det någon typ utav choklad. Sura saker är också gott!

Vad är det galnaste du någonsin gjort?
Jag är rätt eftertänksam och försiktig, gör helst inte saker i onödan osv, så jag har faktiskt inte gjort något riktigt galet i mitt liv! Inte vad jag kan komma på för tillfället iallafall.

Vad är dina framtidsplaner och vad vill du "bli"?
Går ju måleriutbildning så för tillfället är det ju målare jag satsar på haha. Lååångt fram skulle jag vilja prova på att bli tatuerare men det känns rätt avlägset nu. Vore coolt iallafall, har ju en väldigt stark känsla för tatueringar, även om jag bara har en än hehe.

Har du planer för några tatueringar?
Har ju faktiskt en redan! Men jag har fler på gång också som jag vill göra. Bla en text på sidan utav revbenen (ontontont) och så vill jag ha något på överarmen. Blir dock att jobba ihop pengar som tusan eftersom det kostar en hel del.


Det är många som frågar vad den betyder, och jag kan faktiskt inte riktigt få fram ett bra svar på den frågan. Jag har ett så självklart svar i huvudet men jag kan liksom inte få fram det i ord. Det är som en milstolpe iallafall. Så mycket kan jag säga utan att det låter dumt.

FavoritTVprogram?
Hoho, jag älskar Top Model haha! Annars typ south park och simpssons, 2 ½ män, scrubs osvosv.

Hur ser en helt vanlig dag ut för dig?
Beror på om det är en skoldag, praktikdag eller ledig dag. Om man tar skoldag går jag upp mellan 5-7, sminkar mig, plattar håret, käkar frukost, går till bussen, är i skolan, åker buss hem, fixar mat, sitter vid datorn, tittar på TV, går och lägger mig. Beskriver man en ledig dag är det något i stil med; sova till 1-2, sitta vid datorn, äta, gå och lägga mig. Typ. Haha.

Favoritdjur?
Åh, jag älskar katter! De kräver lagom mycket underhållning och är så lugna och mysiga.


Vår katt Felix ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0