spontanköp

Ni vet den här blåa mössan jag hade i vintras? De finns iår igen! Dock finns inte den blåa längre, fanns bara i svart och nån gröngrå färg. Hursomhelst, jag låg och halvsov i soffan då det ploppade upp i hjärnan på mig att de kanske finns på stan så gjorde jag en sådan här fixa-håret-och-smink-och-kläder-på-5-minuter-och-springa-upp-till-bussen-för-att-köpa-en-mössa-grej ni vet!? En svart. Fin. Mjuk. Helt fucking underbar. Dock är tofsen helt sne så jag funderar på att gå och lämna tillbaks den imorrn och kolla på en likadan på intersport på marieberg hehe. För man kan väl inte ha en mössa med sne tofs för 200 spänn heller!?



SER NI!? Den ser ju förjävlig ut.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Du har så j--la snygga biler på din blogg! Kolla gärna min blogg, det är du som har gjort designen

2011-09-25 @ 09:25:37
URL: http://oliviastener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0