true friendship never ends

Idag har jag chillat runt på marieberg med Amanda med lite kikande i affärer och helt *** underbart go thaimat, herregud vad vi åt, magarna pekade verkligen åt alla håll! Jag hittade dock inte nånting i klädväg, som vanligt. Det är så typiskt! När man vet på ett ungefär vad man behöver så hittar man det direkt, men är man bara på jakt efter något snyggt eller något man skulle vilja ha fast inte riktigt vet vad det är än så hittar man ingenting, som idag. Innan vi drog dit gick jag iallafall och köpte tröjan jag velade om så igår. Och jag älskar den! Den är precis vad jag letat efter hur länge som helst, så perfekt.

Hittade dock ett torrschampo jag funderar på att köpa, nämligen Lee Staffords. Är det någon som vet ifall det är värt att lägga pengar på? 80 spänn är ju 80 spänn liksom, och funkar den inte är 80 spänn bortkastat.




Jag tror på att äkta vänskap är, delvis, då man kan vara utan varandra hur länge som helst, men ändå hitta tillbaks och fortsätta som om det var några minuter sedan man sedan sågs. Jag kommer ihåg när vi hittade den där starkölen i hagen, då vi tävlade om vem som kunde hålla handen längs på kaminen eller då vår fröken i 3an alltid sa till oss på fredagarna att vi skulle komma tillbaka på måndag utan skrapor eller skador. Gjorde vi det? Nej, vi såg fullkomligt förjävliga ut haha! Vi har alltid så jäkla kul såfort vi ses och det får mig att må så jävla bra, du är grym bruden! ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

Aawh, fin skrivet finaste vän!

Vi har så många galna och underbara minnen som jag alltid kommer att bära med mig! Och många nya ska vi skapa :D <3

2011-09-29 @ 22:39:19
URL: http://secretfantasy.blogg.se/
Postat av: a n n a

jag tycker LeeStafford är superbra, har dock inte testat just torrshampot.. men de andra produkter jag testat är jag nöjd med, värt pengarna!

2011-09-30 @ 01:31:19
URL: http://anokens.blogg.se/
Postat av: Ida

sv: jaha, men snyggt iaf.. ! Har du alltid uppsatt?

2011-09-30 @ 10:39:29
URL: http://festisandi.blogg.se/
Postat av: Amanda

de torrschampot är asbra, har testat typ 10 men de är bäst :)

2011-09-30 @ 13:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0