vad gör vi? nu kör vi!

Sista dagen utav praktiken idag och jag kan lugnt säga att det är  s j u k t   g ö t t! Nästa vecka blir det jobb med skolan men jag får iallafall vara i min kära lägenhet och slippa busshelvetet mjooo ♥ 

Hälleforsmarken är det ikväll också och även om jag drar ner spik nykter ska jag ha jävligt kul ikväll! Eller, iallafall så pass kul man kan ha i hellhole. Var i ett riktigt esse förra året och kom inte ihåg så mycket men så blir det inte ikväll, har ju fått uppdraget att se till att syrran och kusinen kommer hem i tid ikväll så haha! Är ändå inte så sugen.

Vad ska ni läsare göra ikväll? :)

Kommentarer
Postat av: -i tommila!

hejsan. fin blogg du har! :-)

2011-09-10 @ 11:24:40
URL: http://www.itommila.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0