vet inte

Har precis kommit hem och ligger och kollar på top model nu, soft som faen. Har målat hela dagen så är rätt slut i armarna, dock är det riktigt kul! Jobbet blir ju ännu roligare pga den färgstarka rosapanter-rosa färgen vi målar med, skitcool haha. 

Efter att jag slutade drog jag till donken och träffade Emma som hade vart vid gustavsvik, riktigt kul att på träffa henne pga av att hon ju går skola i Sunne och är där hela veckorna. Hinner sällan ses på helgerna heller eftersom vi båda har fullt upp då, med både att umgås med familjen och ladda upp batterierna tills en ny vecka. Riktigt synd faktiskt.
Förövrigt kom pappa in och hängde med mig här i mitt crib igår kväll och åkte hem imorrse och det är samma visa här, honom ser jag knappt längre! Så det var kul. Gick runt på ikea och drömde oss bort och sen blev det soffhäng framför TVn resten utav kvällen. 

Mer har jag inte att skriva av mig för tillfället. Slänger kanske ut något lite senare annars hörs vi! Tjoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0