wild spirit

Åh, jag är så vansinnigt sugen på att nätshoppa nu. Har hittat massor (två grejer hehe) utav grejer jag vill klicka hem! Kan Dee Shop har -50 kr så jag blev sjukt taggad på att köpa det där linnet jag suktat efter sedan det öht kom ut, och så har Skopunkten fått ut skor, precis likadana som jag har och jag är verkligen i behov utav ett par nya. Totalt blir det 328 spänn. Ska jag slå till eller?
Vann ju ett iPhone-skal från Tradera för 40 spänn i förrgår också så jag hoppas att det kommer snart!



Kom precis hem från en liten powerwalk, kikade efter en Ica-affär mamma sa skulle ligga sååååå nära lägenheten. Jomentjena! Fick leta ihjäl mig för att hitta den och jag kan säga att den verkligen inte låg i närheten. Inga bussar går det dit heller så det är mycke smidigare (och lättare) och ta sig upp till stan. Ska hoppa in i duschen nu och sedan blir de natta. Lyckades nästan somna idag igen när jag kom hem så det är nog ett tecken på att jag är ganska slutkörd. Slutar 12 imorrn så då blir de hem och slänga ihop lite mat och packa för att sedan ta bussen till Hällefors. 16,5 timme kvar till helg!

Glöm inte bort frågestunden här på bloggen! Klicka HÄR och ställ alla möjliga sorters frågor så blir Emma glad!

Kommentarer
Postat av: a n n a

JA! slå till

2011-09-15 @ 22:54:28
URL: http://anokens.blogg.se/
Postat av: rebecca

men det finns ju ica i krämaren :D

2011-09-17 @ 19:15:34
URL: http://bleeckis.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: hahahaha jaha ! :D åh va långt jag tänker ibland........

2011-09-17 @ 20:25:44
URL: http://bleeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0