221-230

Jaaa, jag vet att jag glömt bort det här ett tag hehe..

221. Vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha? Typ att vara osynlig så att man kan se vad andra människor gör, typ. Haha.
222. Hus eller lägenhet, vad väljer du? Hus!
223. Favoritgrönsak? Mojot som knapjaj.
224. Har du anorexia? Nej anorexia har jag nog inte, men har ett BMI på 17-18 typ så jag är ju underviktig iaf.
225. Vem shoppar du helst med? Kompisar eller syster.
226. Räcker hundra kronor till mycket när du är inne på H&M? Alltså det beror ju på.. brukar oftast bara finnas skit på hm så brukar inte gå dit öht.
227. Hur vill du dö? Av ålder när jag blir gammal.
228. Skulle du vilja att det görs en sida för dig på facebook när du dör? Alltså nej. Men jag har faktiskt funderat på det där, hur många de egentligen är som skulle typ. gråta? när jag dör! Skulle vara kul att veta liksom.
229. Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör? Åh det där har jag (18 bast......) tänk på så himla mycket, och jag vet faktiskt inte. Inte nedfryst iallafall. Fast de skulle ju vara fint att sprida min aska nånstans där ja gillade att vara, typ skogen. Men jag vet inte..
230. Är Wikipedia den bästa sidan som finns? Haha, nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0