140-150

140. Är du död? Idag är jag!
141. Är du osynlig? Nej det tror jag inte.
142. Filar du naglarna? Har tyvärr inga naglar att fila på, det gör en aning ont då.
143. Har du fräknar? Ja ♥
144. Har du posters på dina väggar? Nono.
145. Vem är snyggast i My Chemical Romance? Ingen.
146. Vem känner du som har haft mest mobiler? Typ, jag själv haha! Innan iphonen var jag inte så jätterädd om telefonerna...... 
147. Vilket är ditt favoritämne? Bild! 
148. Vilken ämne hatar du? Matte, engelska, svenska, naturkunskap, samhällskunskap och alla andra lektioner man har.
149. Vilket ämne har du bäst betyg i? Har MVG i bild, mediadesign, data och måleri/betongeri/snickeri/anläggeri tror jag så det är väl dom haha.
150. Vilket ämne har du sämst betyg i? Matte, har endast G. Dock är jag jävligt nöjd med det betyget eftersom det andra betygen jag skulle kunna få i matte är IG, så, haha. Jag suger verkligen på matte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0