166-182

166. Åska eller sol? Sol såklart! Fast åska är mysigt, bara det inte är precis ovanför för då trotsar jag min tatuering och blir livrädd, ha ha.
167. Vinter eller sommar? Sommar! Förutom slalomtillfällena på vintern.
168. Knarkar du? Nej
169. Röker du? Nej
170. Snusar du? Nej
171. Äter du? Höll på att skriva Nej i farten men, ja? Har dock mina perioder då jag knappt äter nånting på flera dagar. 
172. Snattar du? Nej, de är väl onödigt när pengar aldrig vart ett problem.
173. Röker vattenpipa? Nej
174. Är MER gott? Bara apelsinsmaken.
175. Tycker du om salt? Alltså. Salt ska de va i mat så ja.
176. Har du kysst din egna spegelbild? HAHA ja faktiskt.
177. Vad tänker du när du ser din spegelbild? Beror på vilken humör jag är på!
178. Ät en banan? Orkar inte. Är inte sugen.
179. Sminkar du dig varje dag? Alla dagar förutom då man bara ska vara hemma hela dagen.
180. Använder du för mycket hårspray? Använder knappt hårspray, bara nån gång ibland sådär.
181. Man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det? Haha noway, borstar knappt en gång om dagen!
182. Favoritsäng? Min såklart! Helst den hos mamma, den är skönast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0