fantastiskt förjävla bra

..sa min körskolelärare delvis till mig efter första körningen idag. "Förutom dessa små fel som dyker upp lite då och då så måste jag säga att du verkligen kör fantastiskt jävla bra, får vi bara bort de här problemen så kommer du ligga i toppen!" Så lilla jag måste ju då även få skryta lite och säga att jag även klarade Fas C OCH Fas Fordon idag. Ni KAN ju dock rycka ner mig till jorden igen då jag säger att jag bara fick 29/70 (...) på Fas Repetition, ha ha. Fasen där frågor från både A, B, C och F + allt jag haft problem med under de tidigare testerna kom samtidigt, suck... Menmen, ser framåt och ba kööööör imorrn! Låter fint.

Har ni haft en fantastiskt förjävla bra dag? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0