gitarrhjälte

Sitter hos mormor och morfar och försöker lära mig fingerplock på gitarren, skulle egentligen suttit med näsan i körkortsboken men eftersom jag glömde den i mammas bil och att gitarren känns mer lockande så fattar ju vem som helst vad jag väljer. Men faaan så svårt det ska vara haha! Verkar dock ha hittat en någorlunda bra "teacher" på youtube, så det är bara att ööööööva. Vill bli grym brud på gitarr så det behövs nog haha.

Om en stund ska jag bege mig ner mot vårdcentralen och kolla upp min hals, hörs senare!

Glad alla hjärtans dag på er förresten! ♥

 

Två bilder från instagram. Följ gärna ifall ni har iphone, brukar oftast lägga ut bilder där långt innan jag publicerar dem nån annan stans! :) TRNKViST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0