hade jag varit man hade det varit en ungkarlslya

Åh jag har verkligen ingen ork till nånting idag. På idrotten stod tre olika bollsporter på schemat och DET.. är inte riktigt min grej. Har bland annat ett rött märke från rasmus superskott med fotbollen på benen plus att viktor höll på att skjuta av mig foten med innebandybollen. Asnice, verkligen! För att komma tillbaka till "jag-orkar-ingenting" så ser min lägenhet ut som värsta bombnedslaget. Väskor och kläder överallt och så har jag inte dammsugit på en tag, ha ha, sen så blev det snabbmakaroner med ketchup och en stooor kopp varm apelsinsaft till kvällsmat. Måste hoppa i duschen också men åååh så jobbigt det är. Hatar att duscha haha. 

Var förresten till bonnskolan (okej, okej.. kvinnersta kanske de heter) idag. Träffade litte nya människor men även personer jag gärna kunnat slippa se. Trodde det var lite mer drag men de va ju fan skittråkigt ju, alla var upptagna så vi gick typ bara runt där, kollade på när johnnyboy skruvade traktor och ja.. ni fattar ju. 


ser ju nästan tillochmed ut som en man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0