helpless center

Var hemma från skolan idag också pga att jag skulle ner till sjukstugan idag igen. Blöder ju så förbannat med näsblod, typ 3-5 ggr om dagen i värsta fall, så jag drog dit och bad dem bränna blodkärlen - tror ni jag fick nån hjälp? NEJ. Det enda dom sa åt mig att göra var att köpa en nässpray som tydligen ska motverka torra slemhinnor men jag har provat alla jävla nässprayer som finns och det enda som händer är att jag blir beroende och sen blöder det bara ännu mer. Så vi får se hur det här går, wish me and my big nose luck!

Imorrn beger jag mig in mot skolan igen, är tvungen att lämna massa blanketter och sen är jag ju på bättringsvägen så då är det lika bra att dra dit.. Hörs!





Kommentarer
Postat av: thirza

haha du ser dock alldeles för snygg ut för att vara sjuk!

btw, tack för kommentaren! Vill så gärna fota norrsken o naturen här uppe, såklart folk o annat också! Har ju jobbat en del med mammas systemkamera (nikon) men får inte ta upp den.. Vill inte att den ska kosta alldeles för mycket heller.. så ja! Men tack iaf! :)

2012-02-15 @ 22:26:17
Postat av: Sofia

fin bild :)

2012-02-16 @ 16:35:42
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0