livsnjutare

Åh vad denna helg har varit fin. I fredags var det ju halkan i grängesberg tillsammans med mina nyfunna vänner på körskolan, på kvällen samma dag drog la familia - peter + moster och kusin till borlänge och badade i badhuset där, så sjukt kul! Förutom hänsynslösa människor och att jag hela tiden fick sendrag under fötterna (!!!!).

Lördag förmiddag spenderades med samma personer på noras bandyplan där vi susade runt på skridskor i typ en timme, underbart! Älskar att åka skridskor haha, man känner sig, utan att det låter klyschigt, så fri. I believe i can flyyyyyyy. Fast inte för att jag flög dåra men skitsamma. På eftermiddagen följde jag med till hällefors för att spendera kvällen med ett gäng extremt fina människor med film, musik, snack och diverse tillbehörigheter, haha. De flesta drog hem redan framåt 2 då vi som var kvar drog på Sagan om Ringen-filmerna, somnade runt 5 och vaknade 8. Glodde tv hela förmiddagen tills jag tog bussen till nora vid 12 där mamma hämtade upp mig för en tripp till örebro, lämna mina väskor och liknande, knallade runt en stund på marieberg osv!

Nu sitter jag tillbaka i datorstolen hos mamma, lyssnar på bieber och bara. tar. det. lugnt. Eftersom jag, förutom en körvmedmos från statoil kl. 3, inte har ätit nånting på ett dygn och inte sovit mer än 3 timmar sedan fredags natt så är jag rätt mör i både kropp och huvud. Ska bli skönt att bli lite bortskämd idag igen innan vi beger oss mot lägenheten imorrn hihi! Mycket text idag men jag har svårt för att fatta mig kort vid såna här stunder, men ni har väl inget emot det antar jag? Hörs imorrn! Pooss ♥

P.S. Eftersom jag vill slippa risken att bli ihjälslagen utav vissa människor så struntar vi att lägga ut helgens tillhörande bilder till detta inlägg, okej? Istället får ni en gammal bild (jullovet?) eftersom det var ungefär såhär jag såg ut i går kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0