positiva tankar osv

Suck, nu har vi varit hos pappa några dagar igen och deeeet lider bloggen utav! Virus i datorn och en blogg.se app som fuckar sönder totalt när man ska försöka skriva ett inlägg, men aja, nu är jag tillbaka hos mamma och fit for fight igen!

Förövrigt har helgen varit kanon. Bara tagit det galet lugnt och mellan de lugna stunderna har jag lekt 3åring med bobben och pulkan i kohagarnas branta backar eller sladdat runt med fyrhjulingen tillsammans med en överförtjust glädjeskrikande låtsasbror bakpå. Kul!
Nu är jag ju som sagt tillbaka hos mamma och sitter med bästa vännerna Ben och Jerry och den fantastiska låten jag precis fattat tycke för, underbart. Taggar inför den kommande veckan med fucking i n t e n s i v k u r s och hoppas på det bästa. Har jag pluggat för lite? För mycket? Tänk om jag får motorstopp? Kör för fort? ÅÅH tankarna är tusentals och ångesten börjar sakta smyga sig på. Men hallå, positiva tankar eller vad var det jag skrev i rubriken? Go emma, GO!

bild 1: av någon oförklarig anledning blir min mage att se ut såhär när jag äter mycket mat på en gång. orm-som-sväljer-mus-syndromen? efter några timmar blir det dock liksom som "schlurp" och magen är borta igen, puh. bild 2. tjockisalfons ville också vara med och leka med de stora barnen idag!


ser ut som om han rullat sig i olja, men nej, det är bara instagrams redigeringar som spökar!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, håll fast i de positiva tankarna så kommer det nog gå galant! Vilken söt katt!

2012-02-20 @ 16:23:53
URL: http://denvassastekniven.se
Postat av: E

Sådär blir min mage också <3

2012-03-01 @ 17:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0