självkänsla

Vad läskigt det är när människor verkligen kan läsa en rätt utav. Har ni varit med och det nån gång? Körskoleläraren jag har kan det. Om jag sitter och gruvar mig över något (och tänker på det för mig själv) så ber han mig köra in till vägkanten och sen säger han något i stil med" jo du emma, jag märker att du..." osvosv. Precis som om han satt och läste mina tankar. Fast det är ju iochförsig hans jobb! Något jag iallafall behövde jobba med efter första intensivkursdagen var min självkänsla och självkännedom. Jag KAN klara att starta från stopp utan att få motorstopp och jag KAN klara saker jag inte tror att jag kan, bara jag vill det själv och verkligen tror på det. Förresten! Efter första körningen peppade han mig till att bara gå in och explosivköra de där jäkla testerna på internet och vet ni? Jag klarade både Fas A och B på första försöket! Chockad_brud94 gick ut därifrån med ett flin upp till öronen efter det.

Några andra jag vet som verkligen vet hur jag funkar är bästa vännerna Ben och Jerry, de känner på sig att jag alldeles strax ska gå till frysen och plocka upp dem. Så, häj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0