120213

Det är så skönt att vara ensam hemma. Man kan få vara sin egen människa och gå och smygäta ur kylskåpet, inte ha någon bh under huvtröjan och vara allmänt galen och hoppa runt och skrika och glida på golven. Inte för att jag tänker vara så extrem som de sistnämnda eftersom jag är SJUK idag (ingen skola, booya). Nejmen eftersom jag hade feber igår och verkade ha vita prickar i halsen (halsfluss?) så fick ja va hemma idag och vem säger inte emot det? Bara att tacka och ta emot liksom. Tack! *tar emot*.
Imorrn taggar vi eventuellt sjukstugan med väntetider på en sisådär 3 timmar (ni fattar att det är hällefors jag menar va?) sittandes i de där hårda stolarna och känna den där obehagliga "sjukhus"lukten, mmmmmh gött.


Det ser ut som om jag är skitbiff, fast det är jag ju också så det var ju egentligen inget konstigt med det.

Kommentarer
Postat av: moster!!!

hahaha...Vem som helst kan se att det bara är benkotor...inga muskler!!!

2012-02-13 @ 21:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0