damn, grym brud

Tjena buddies! Ni kan bara ana vad jag har sletit på jobbet de här två dagarna alltså.. Haha eller inte, de är rätt lugnt förtillfället och det enda jag gjort är att skrapa/måla några fönster och tapetserat lite. Lyckades skära upp fingret idag så smidig som jag är också! När jag skrapade fönstren, då kan man ju tro att jag skar mig på nå glas lr liknande men icke! På träet. TRÄET! Djupt blev det också och eftersom vi inte hade nå papper eller plåster där just då fick jag gå med fingret över den andra handen så att det bildades en jäkla pöl med blod i näven på mig hahaha. Blev lite yr.

Sitter hursomhelst och glor project runway nu och har precis käkat mig proppmätt, ska dock snart gå ner och skära upp en fruktsallad och hämta mina vänner Ben & Jerry från frysen och gosa ner mig under filten med syrran och glo på Brides Maides, fin avslutning på kvällen! Bra sugen på ett bad också men vi har ju inget baadkaaaar, gah.

Har ni haft en fin dag?
/törnissss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0