hemligheter

Alltså, ja.. Som ni antagligen märkt redan så har jag inte bloggat på tre jäkla dagar, shame on me. Denna helg har gått så otroligt fort och spenderats med alla mina fina absolut närmsta vänner. Dock gick det hela inte riktigt som det var tänkt men det räknas som upplevelser och saker som kan-vara-bra-att-veta-tills-nästa-gång ändå! Tack för denna helg alla inblandade, jag tamejfan älskar er, hela högen ♥

Annars då? Sista måndagen i den sista veckan på MerBygg är nu över. Började med att måla lite plank och fick sedan börja på en rätt frän grej jag ska göra dit. Hemlighet förstås! Kaaaaanske, men bara kanske, hinner bli klar den här veckan annars får det bli tills de två veckorna framåt våren då jag ska (Pelle, om du läser det här så SKA jag vara där) vara där igen. Kommer hursomhelst bli awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0