kalla det vad du vill

Bihålsinflammationen verkar ha kommit som ett brev på posten, jag har målat plank, jag har provkört världens otäckaste slipmaskin, och har gjort negerbollar alternativt chokladbollar alternativt cocosbollar alternativt pärlsockerbollar eller vad fan man säger. Skön dag!



Höll på att skrämma skiten ur mig själv idag också. De va bäcksvart ute när jag skulle gå hem från farmor så jag tog pannlampan, så när jag kom halvvägs över åkern ser jag två stora gula ögon typ 100m bort. Tänker direkt på vargarna vi hört på andra sidan sjön och springer det fortaste jag kan tillbaka till farmor och frågar om Kjelle kan gå med mig upp och gissa vem vi möter då? ALFONS THE TERRORIST, kattfan..

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

gott :D

2012-01-25 @ 19:56:58
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0