la di da

Tjena! Är ni lika trötta som jag idag? Det tog ungefär 12 timmar för oss att komma till film 5 så vi lyckades hålla oss vakna till nästan halv 8 imorrse och fick sova till 12 ungefär då de andra skulle hem. Känns skönt att ha sovit typ 4 timmar på 1½ dygn haha. Hoppade in i duschen och sopade rent lägenheten igen efter all popcorn/chips och skräp som lyckats hamna på golvet, packade ihop mina saker och tog bussen hem. Så nu är jag här! Med en fet katt som tar upp hela skrivbordet och buttar ut tangentbordet så att jag nästan har det i knäet, det är fan tur att han är så fruktansvärt korkad så han blir söt annars hade han varit på golvet för längesen. 

Snart blir det pizza förresten, ska bli.. hm.. GÖTT.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0