nasty

Känns en aning surt att bli sjuk på första praktikdagen och ännu surare att mamma, pappa och lärarn kommer tjata på mig om den sk. "måndagssjukan" jag hade i ettan, dvs att jag var för trött för att orka gå till skolan på måndagar. Detta var då så långt ifrån måndagssjukan man kan komma eftersom jag fick börja morgonen med att hänga mig över toaletten and do the nasty thing. Äckligt. Fick va hemma och dagen har spenderats med terroristkatten Achmons och huvvevärkstabletter. Var ner och firade farmor en stund också eftersom hon fyller år idag.

Såattee så kommer det fortsätta, blir förhoppningsvis kry tills imorrn, annars äre ju skönt med en till sovmorgon haha. Bye!

Trafikkon?


Kommentarer
Postat av: amanda

sv; sluta mobba min form av stavning :(( inte alltid lätt att skriva ett inlägg på 4 sek innan datorn dör ;) <3

2012-01-09 @ 19:42:30
URL: http://secretfantasy.blogg.se/
Postat av: Maria

sv: Ja jag tycker att det funkar bra! Om man inte får bort alla (äckligt det låter haha) så går det aplätt att klämma när man tagit bort lappen;) minns inte riktigt va dom kostar men jag TROR mellan 50-70 kr :) finns på h&m!

2012-01-10 @ 20:16:21
URL: http://mariafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0