rrrrrrrr

..romme mina kära vänner! Åh en sån dag, solsken, mellan 0 - -3 grader och alldeles perfekt pistade backar. Så jäkla gött, slalom måste vara det jag älskar mest i livet, såna adrenalinkickar det ger alltså! Gash. Obeskrivligt bra dag iallafall!

Finfina iphonebilder, men hade jag haft med kameran hade den delvis frusit ihjäl eller så hade jag olyckligtvis dragit mig och ramlat mitt på den, det brukar vara så, så den fick iiiinte följa med idag.




Måste säga att det kändes väldigt skumt att åka lift över barmark..



Grattis till robin som klarade uppkörningen idag också, du är grym grabben! ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

Ååååh, Romme är ett underbart ställe att åka slalom på!! Avis tjej här.. <3

2012-03-07 @ 23:26:47
URL: http://secretfantasy.blogg.se/
Postat av: thirza

du råkar itne vara kvar där eller? ;D Är i romme nu nämligen!

2012-03-08 @ 23:37:15
URL: http://thirzapoot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0