Du och jag kom otroligt nära varandra. Hade samma stil, skrattade åt samma saker, så sammanlänkade.
Blev helt knäckt när jag fick reda på att det va slut mellan dig och han och jag höll på att börja grina när jag läste "och det är absolut inte sista gången jag kommer att få se dig Emma" för jag blev så glad. Glädjetårar kallas det nog, för att jag iallafall kommer att få träffa dig nån mer gång. Kanske inte så ofta som när du och han va tillsammans, men iallafall ibland, och det värmer.

Jag saknar dig Camilla, så otroligt mycket ♥


Kommentarer
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hejsan

Vad tycker du om mina träd bilder? :)



Åh, snälla rara du vill du vara snäll och rösta än gång till på min bild, vill så gärna hamna på topp 3. hihi :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

du behöver inte säga att du har röstat. :) Ha en bra dag nu då!

2010-08-08 @ 18:57:43
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0