getingjävel


Igår blev det hemfärd från Dalarna, stannade till vid Fänforsen och då va de ett gäng som paddlade forskajak så kollade på de en stund. Stannade till vid Håkan, Sussie och Jonas innan vi kom hem också och när vi va där så tog jag tag i en rosa liten boll som låg på marken och blev getingstucken i pekfingret, haha! Fingret svällde upp och blev dubbelt så stort och det sved från fingertoppen ända upp till armvecket i 15-20 minuter. Jävla shitheadgeting..

Väl hemma satte vi oss i soffan framför TVn med kycklingenchiladas och morötter med dipp och Terminator 3, sjukt cool film!

Idag har jag håll på med mitt stipendie som jag har tragglat med sen i förrförrgår kväll. Texten jag har skrivit säger både pappa och moster att den är bra så de får väl duga :) Så ska bara överföra de på stipendiepappret och bifoga slutbetyg och intagningsbevis på skolan.

Men nu är sotarn här så nu blir det kaffe, bloggar ev. mer senare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0