holy crap sikken resa!


Dagen började med att jag gick upp 04:15, drog ner till Hällefors och hoppade på bussen 06:15 och åkte mot Örebro. (Mobiluppladdningen under)

När vi nästan va framme vid första rondellen från Hällefors höll de på att lägga ny asfalt, så där stod vi stilla i bilkö i 25 minuter vilket gjorde att vi missade stadsbussen vid Konserthuset i Örebro vid 08:16. 
Då såg vi (Victor, Anton och jag) att det inte gick någon buss 25 Adolfsberg från Konserthuset så vi sprang upp till busshållplatsen vid Krämaren men där hade busshelvetet redan gått så vi sprang ner tillbaka och jagade bussar men de åkte bara ifrån oss.

Slutade med att vi sprang till skolan på 8 minuter och va framme 08:56 och precis när vi gick in genom dörren i Innova började lärarna hålla tal och alla småungar stirrade på oss. HAHA snacka om pinsamt.....
Resten av dagen va rätt najs iallafall. Fick ju träffa klassen, fick massor av info och sen visa dom oss runt. 6 tjejer och 12 killar.. (y

Nu ska jag gå och duscha och sen sova för jag är jättejättejättetrött. Imorrn får jag skjuts in till skolan av farbror Jörgen så jag slipper gå upp så tidigt och slipper busshelvetet.

Guud va jag är positiv, första dagen och jag hatar redan bussar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0