out of controle

Har kommit in i en sån här period igen då jag knappt äter nånting om dagarna eftersom jag blir att må illa och får kväljningar så fort jag stoppar nått i munnen, vilket är galet jobbigt eftersom jag vissa gånger kan vara väldigt hungrig.
Sist jag åt mat va igår på lunchen. Snabbmakaroner och köpta köttbullar. Inte speciellt mycke energi och näring i det. På kvällen åt jag en macka och imorse åt jag en macka till frukost. Nu är jag så hungrig att jag skakar, klarade knappt av att stå upp när jag målade eftersom jag blev yr och illamående, men ändå mår jag illa av att bara tänka på mat och har inte alls nån lust att äta.

Har tagit en paus från målandet av garaget och följde med mamma hem till lägenheten och nu är maten snart klar, måste försöka peta i mig lite iallafall så att jag orkar med resten av dagen.

Peace sötnosar, ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0