första december tvåtusentio


Studiedag alltså.... måste vara guds bästa uppfinnelse.
Sov som en gris till halv elva då Affons kom och slickade mig i ansiktet med sin jag-har-precis-ätit-en-råtta-andedräkt. Mysigt.

Sen spenderades resten av dagen med idiotmattiaswikman hos moster Åsa och lite senare även hos mormor och morfar och nu sitter jag mätt efter makaroner, korv, ketchup, beasås och tillochmed några skumtomtar - framför datorn och låter Daniel Adams-Ray göra kvällen slutförd.

Imorrn kör vi lite entonig tradition igen - upp fem > på med kläder > platta håret > dra på mig mössan > sminka mig > äta frukost > på med ytterkläder > mamma parkerar bilen vid busshållsplatsen nånstans mellan 10- och 13 minuter över 6 > gubben i det röda huset med den röda bilen rullar som vanligt ut bilen ur garageporten prick 15 minuter över > hoppar på bussen > och så den otroligt roliga resan in till Örebro. Kul va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0