you want to know it


Berätta fem sanningar om dig själv.

- hopplös, extrem nagelbitare

- jag älskar lego!

- är väldigt duktig på att skjuta upp läxor/plugg till prov till sista minuten


- jag älskar Emser


- blir pissed off på småsaker, som tex att syrran sitter två gånger i rad i framsätet

Fem sanningar om din personlighet.

- har jävligt kort stubin


- annars ofta väldigt snäll


- snubblar lätt för galet snygga killar

- måste erkänna att jag är jävligt stark, även om jag inte ser ut att vara det

- jag är panzar

Fem saker om ditt familjeliv.

- jag har en mamma och en pappa och en lillasyster

- min pappa är knäpp, men han säger att det underlättar i våran familj

- min mamma kan vara jätteknäpp ibland

- hos mamma äter vi husmanskost på fredagar (läs: pizza)

- ibland jag blir förbannad så fort jag tittar på syrran så jag älskar när vi delar på oss!

Fem saker som du gillar hos en kille.

- man ska kunna prata med honom, om allt, och han ska lyssna och inte säga till någon annan

- att han vågar visa känslor

- att han ska acceptera mig no matter how, knullrufs eller finnar i ansiktet, jag är lika mycke människa som han :)

- ett måste är att han ska va söt/snygg

- att han är sig själv


Fem saker vad du inte gillar hos en kille.

- killar som försöker visa attityd de inte har gör mig pissed off

- att de slåss

- omogenhet

- otrohet

- de får inte vara rakade (på huvvet alltså ;} )

Två pinsamma sanningar om dig själv

- jag har bara en smilgrop

- fotfobi. hatar att ta i nån annans fötter!

Saker du säger till dig men aldrig gör.

- "dra tummen ur röven, packa upp väskorna och städa rummet!"

- "sluta bit på naglarna, dumma Emma!"

Saker du säger till dig och gör.

- "ät godis!"

- "sitt framför datorn!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0