gnuggish


Igår kväll satt jag och syrran uppe till 2 på natten, bläddrade igenom urgamla Kalle Anka-tidningar och spelade nån fåningt spel hon hittat i en av tidningarna som gick ut på att man skulle skriva så många ord som möjligt på 2 minuter från en bestämd kategori och ord.




Kolla datumet!



Hittade massa gnuggisar (faketatueringar för barn) i tidningarna också och syrran och jag bestämde oss för att klistra upp varsitt Kalle Anka-huvve i pannan på oss nu på förmiddagen. På Ida en när han är superilsken och på mig en när han är glad. Oftast så det brukar vara.
Dock har vi inte gjort det än pga att vi ska in till Lindesberg och spela minigolf snart. Antar att Ida inte har nån lust att gå runt med en ilsken gnuggis i pannan, inte jag heller för den delen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0