ångest


Sjutton också, imorrn börjar skolan. Är inte speciellt taggad till att pallra mig upp fyra och tillbringa en lång dag där och sen komma hem sent.
Jag förstår egentligen inte varför jag går upp fyra heller. Skulle lätt hinna allt om jag gick upp halv fem. Förstår inte heller varför jag plattar håret på morgonen. Drar ju ändå på mig en mössa, tar med mig plattången och fortsätter platta i skolan. Hah....... .

Vi åt en av världens godaste mat idag också. Makaroner, kronärtkockshjärtan, kidneybönor, röd lök, fetaost och honing-balsamvinäger-rapsolja-dressing till. Låter skit men de är faktiskt förbannat gott :)

Nu ska jag..... äsch jag vet inte vad jag ska göra. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: ÅSA





Kul att du är med i Tävlingen "Dagens Blogg". Vinnarna visas senare ikväll :)



Jätte fin header :) du som ritat?

2010-11-08 @ 15:47:33
URL: http://enjaveltill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0