it's called..... rubrik


För er som är prenumeranter (?) av min blogg på Bloglovin, så måste jag bara be om ursäkt. Under de senaste timmarna har det ploppat upp inlägg med något konstiga namn och det har aldrig hänt tidigare att inlägg som blivit upplagda och blivit borttagna tre sekunder senare ploppar upp på bloglovin, menmen är en blogg under konstruktion så är en blogg under konstruktion.

Har iallefall bytt header igen, som ni kanske ser (om ni inte har Firefox för då kan vi va förbereda er på att vänta ett par dagar). Ville bara ha en ren blogg utan massa krussiduller. Haha, fult namn egentligen. Krussiduller?

Asch, oseriöst och onödigt inlägg och nu ska jag sova. Imorrn blir det skola igen efter en underbar kompledig måndag, inte lika underbart.

Och om detta inlägg anses som oförståbart - get tha hell out of here - vi skyller på att jag är trött.





Kommentarer
Postat av: amanda

awwwwh, vilken liten söt kissemisse! :) <3

2010-11-30 @ 08:23:27
URL: http://amandaajuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0