awesomeness


Idag blev det skola, drygt som in i helvete. Fick dock träffa Thirza för första gången på nästan 12 veckor, riktigt kul!
Sov som en gris hela vägen in till Örebro, efter 10 veckors bussresa har jag äntligen hittat en skön ställning att sova i. Haha de där lät ju..

Idag på trätekniken började brandlarmet förresten. Stod och skulle precis torka bort limmet så att det inte skulle torka och bilda fula klumpar på min pall men alla fattar ju hur fint det blev när vi blev tvugna att springa ut.
Gissa vem som startade brandlarmet? Jo, trätekniklärarn själv. Han stod och slipade en bräda åt en av the classmates och glömde bort det, så där stod han och med vänt huvud mot pöjkera och pratade och det blårök så inihelvete från brädan. Haha alltså, han är så jävla borta!

Nu ska jag packa, åker till mamma imorrn efter skolan. Då kanske, kanske, kanske det kommer upp en fin bild på mitt nyklippta hår. Kanske.
Ha't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0