110802

Min hjärna har verkligen inte gjort många knop idag. Huvudet kör ett tredje världskrig fortfarande, oavsett om jag knarkar Ipren, och halsen bränner. Allt skit kom samtidigt när jag slog i huvudet, precis som om allt lossnade. Skapligt lägligt med tanke på att jag, pappa och farmor drar iväg till Helags och fjällvandrar på torsdag (åker redan imorrn) och är borta allt mellan 3 och 6 dagar. Perfekt. Sååååå jäkla perfekt.

Så för att fördriva tiden lite men samtidigt tagit det lugnt har jag sträckläst böcker och skrivit.. vad heter det.. adolfs-lindgrens-stiftelse-stipenduim-textommigsjälv? Blev sjukt bra, hoppas jag. Pappa och syrran tyckte också att det blev bra. Får se vad mamma tycker, hon brukar alltid vara så pjåkig när det kommer till sånt.
Den speglar iallafall mig själv och det är väl det som är det viktigaste? Har en jäkla förmåga att få det att låta ansträngt när det kommer till mer, vad säger man, seriösare saker än vanligt stuff? Därför skrev jag ungefär som här på bloggen. Avslappnat. Roligt. Sansat. Så vi får helt enkelt hoppas på att de gillar det, och mamma också förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0