hello. my name is mrs. renkalv

Ni skulle bara veta hur skönt det var att få sova i en mjuk säng igen efter tre nätter i ett rått tält med regn smattrandes mot tältduken. Och för att inte tala om en ångbastu i duschen! Åh herregud.

Inatt kl. halv 1 kom vi hem! Förutom regnet i stort sett varje dag har det varit kul, en jäkla upplevelse. Blev kallad för renkalv efter varje kliv (pappa hängde inte me i mitt tempo, haha!) (gå en bit - stanna - vänta in pappa och farmor - gå en bit - stanna - vänta in pappa och farmor osvosv) och det slutade iallafall på en vandring på plusminus 4,7 mil. Inte illa. 

Hade med mig en liten bok att skriva i däruppe. Vad jag har gjort osv. Tänkte lägga ut det + bilder från den dagen i ett separat inlägg och så likadant med de andra "inläggen". Helt sjukt egentligen haha. Tänker på bloggen även 50 mil från datorn. Känn är hedrade! Skaplig bloggnörd hehe. 

Nu drar jag och ser på när syster och kusin ska bada efter "sveriges varmaste dag". 16° tjohoo. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0