me for you, you for me

Hejhejhemsktmyckethej! Chillar lite med Emma förtillfället. Lyssnar på skön musik och redigerar ögonbilder. Hon har blivit helt förtjust i min kamera och i Gimp haha. 
Igårkväll plöjde vi igenom massa filmer, bla Silent Scream och Hostel. Syrran var så fjollig att hon satt med hörselplugg genom hela Hostel-filmen haha! Dog lite där. Var påväg att kolla på Paranomal Entity också men det vågade vi inte, så den kollade jag och Emma på idag när det var ljust istället. Sjukt film säger jag bara..

Har varit ute och knäppt lite kort också, delvis dem vi redigerar nu, kanske slänger ut som senare. Tja så länge!


Felix och jag, ©Emma Berg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0