dagen efter

Tjena buddies! Hoppas alla har haft en bra jul? Fått mycke presenter? Ätit er feta på julgodis? Tröttnat på julmat? Det har jag iallafall! Har istortsett fått allt jag önskat mig, så det var ju positivt haha, har dock ingen möjlighet att ta gruppbild eftersom hälften är hos mamma men de löser sig. Ni står nog ut.. :) 

Startade som sagt dagen hos peters farbror osv, sen vidare mot hans föräldrar och käkade första lasset julmat vid 2, tre timmar senare befann vi oss vid mormor och morfar där det var dags för andra lasset julmat! Suck, jag var inte alls stinn efter den tallriken. Senare på kvällen drog jag och syster ner till fina ritzman-familjen där även pappa var. Chillade lite där innan vi drog hem vid halv 1 typ. 
Idag har vi bara chillat galet och ska snart dra ner till ritzman igen och käka ännu mera julmat haha! Tur att man bara äter det en gång om året.. 

Har ni haft en kanonjul nu då!?




Julmys till Thunder igår kväll, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0