jan. 17, 2011


okej folks. förlåt för ett antal osammanhängande och ointressanta inlägg på sistone. min bubbelvärld bjuder inte på så myckket förutom att gå runt och se död ut hela dagarna.

förutom att vi åkte skoter igår då. shit vilken upplevelse! och nej hahaha, jag har aldrig åkt skoter förut, helt insane när de står två st på gården!

nu ska jag iallafall snart knata iväg ut till bilen, sen mot bussen, sen mot skolan. sen tar jag faktiskt bussen till hällefors även om jag är i öskevik förtillfället. tänkte typ gå och sola och sen ev. gå och bada hos mormor och morfar. finns inget skönare =)

poss
/törnis

Kommentarer
Postat av: amelie

fin du är emma :)

2011-01-17 @ 18:04:15
URL: http://ameliesamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0