a sense i never knew i had

Hejhej. Har någon sorts bloggtorka för tillfället och min bubblevärld bjuder inte på så mycket för tillfället så ni får elt enkelt stå ut. Förlåt.

Förövrigt har jag blivit förkyld så lever på nässpray, hostmedicin och syrran chips, något som syrran inte uppskattar speciellt mycket men ligger det en påse vid mitt skrivbord så är det som om någon skrivit en lapp och ställt bredvid med texten "ÄT MIG". Kollade på Sucker Punch igår också för första gången, någon som sett den? Måste ärligt talat säga att det var en utav de sämsta filmerna någonsin och jag blev sjukt besviken. 

Återkommer senare, hejdo!






Kommentarer
Postat av: syrran

såklart jag inte uppskattar sånt.. 3:

när man väl står i affären så vill du inte ha något chips. och när man kommer hem så grabbar du tag i chipspåsen och äter upp den. dessutom är det alltid MITT chips isåfall.. när man frågar dig varför också så klämmer du alltid fram ett ynkligt litet "jag blev sugen" >:[

2011-07-04 @ 19:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0