jag är inte mer människa än du

Förra året, då pappa tatuerade en halv sleeve på armen, berättade han vilken enorm ångestattack han fick på morgonen efter han vaknat, och jag kan inget annat än att säga att jag fick en sådan där ångestattack igår kväll innan jag skulle gå och lägga mig. Kollade igenom mina bilder på datorn (bla. mina teckningar) och såg massa andra teckensnitt och och ba "Jag kunde ha gjort så, eller tagit det teckensnittet, eller det, eller det där. NEEJ, vafan har jag gjort!? Jag vill inte ha den här!
Var rätt grinfärdig där ett tag och mådde skit men jag gick och la mig och försökte att inte tänka på det och idag har jag bara gått och flinat som ett fån och varit allmänt stolt över min fina tatuering, haha. Och era kommentarer och gillningar här och på facebook alltså.. ni är underbara!


så fin ♥

Kommentarer
Postat av: Clarasofiasteen'

Vad är en halv sliv? :o

2011-07-09 @ 22:33:25
Postat av: Karin Nordahl

Den är jättefin Emma! :)

2011-07-10 @ 07:49:37
Postat av: a n n a

ångra den inte, den är enkel men ändå speciell - skit fin!

2011-07-10 @ 23:31:03
URL: http://aannaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0