påfyllning i godismagen

Åkte och handlade nyss och det slutade med att vi nog fick med oss halva godishyllorna hem! Jag var fast besluten om att bara köpa en pigge, men så ropade mamma efter mig och sa med lite halvt diskret röst "ehm, plocka i lite här, vad du och Ida skulle kunna tänka sig vilja ha." HAHA! Är det någon som är godissugen eller? På en onsdag dessutom!? Jag kunde ju dock inte vara bättre så med lite fetångest plockade jag i en pollypåse i vagnen. Peter förstod dock inte ordet "lite" så det blev godis för 79 spänn, då icke inräknat min pollypåse och syrrans marabou.

Menmen, det är ju semester, eller hur?



Nu blir det snart hamburgare, sen sims, och så förstås polly. Även om jag lovade mig själv att bara äta några (resten skulle sparas till lördag) kan jag garanterat redan nu säga att påsen kommer vara slut innan jag gått och lagt mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0