tattoo

Drog in till Lindesberg idag och tatuerade mig! Sjukt coolt, är så jävla nöjd! 
Den har inte läkt riktigt än, därför ser den ev. lite konstig ut.


Sjukt dålig bild men ni får helt enkelt stå ut.


Förövrigt löste det sig med iPhonen och kvittot som är borta som jag skulle låsa upp den med, gick till Telenor i Örebro idag och frågade där och där var det inga problem! Skapligt hur mycket det skiljer sig från kundtjänsten via telefon och butik. Hänger inte heller med till Power Big Meet imorrn med Emma, hon vart besviken men jag kände verkligen inte för det..

Nu blir det kycklingsallad och en jävla massa chill, jag är helt slut! Det är fan inte bara att sätta sig i en stol och bli gaddad, haha!

Kommentarer
Postat av: Nelly

Superfin! :D

2011-07-08 @ 19:51:29
Postat av: a n n a

SNYGG!! gjorde det ont lr så?

2011-07-08 @ 21:24:09
URL: http://aannaaeriksson.blogg.se/
Postat av: elin

Fin! :)

Ja, det är nog det man ska säga :) Ja, det va verkligen super tur :)

2011-07-09 @ 02:51:44
URL: http://jjaghetereelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0