dessa jävla rubriker


Godmorgon! Skönt med långhelg ain't? Drömde iaf massa skitkonstigt inatt, typ som att jag skulle konfirmera mig och så var det typ som en bal så man skulle ha med sig en kille på den där festen..? Så jag hade Rabi i min HS-klass hahahaha! Men kan kom inte, och sen helt plöstligt satt jag och syrran och bröt kvistar i en slänt med en halvmeter snö. Snö!? Haha whatthafuck! 

Idag blir det sjukt med chill iallafall. Är så trött och slut i kroppen att jag inte ens kan böjja nacken, gör sjukt ont då. Ikväll blir det dock att käka middag hos några vänner och ikväll har jag tvingat mamma och peter att titta på hangover 1 hehe. Me likes. Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0