utedass och dusch ur pumpbehållare, greeat!

Det här blir nog det sista normala inlägget för den här veckan eftersom jag och la familia drar upp till sommarstugan i Dalarna över midsommarhelgen. En sån här mysig vecka/helg med utedass och dusch ur pumpbehållare (eller bäcken nedanför huset ifall man är så våghalsig) och varmvatten från vedspisen. Tur att jag har min ajfån annars hade jag avlidit! Okej, det har jag inte gjort de senaste 15 åren då den sortens ekonomi inte fanns för mig menmen. 

Ha det bra sweeties, nu ska jag fortsätta packa! (evigt slitande, morr...)

Psst. Farmor tar med sin dator så något fint inlägg blir det nog under veckan, håll ut!


Ps. R.I.P Ryan Dunn.

Kommentarer
Postat av: jylice

hej! gör du headers? :)

2011-06-23 @ 17:54:26
URL: http://unlick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0