because i could give everything


HAH, jag fick tag på en dator!!!!!!

Idag har jag varit i Romme Alpint och kört skiten ur alla småungar. Eller, man kanske inte är så skillad om man ramlar på plan mark. Stillastående. Fast det skyller vi faktiskt på Rasmus som buttade mig.
Jaja, förutom alla söta uppsminkade fjortizar med tajta termobyxor och halvt förkortade rosa jackor och det ruttna vädret så var det förbannat roligt. Tack till Julia, Cissi, Lisa, Stina, Malin, Therese och Frida för en awesome dag! :) (rasmus på ett hörn och som vi åkte med i slutet)

Nu sitter jag, proppmätt efter en kyckling med mangochutney-middag, hos ann-marie och kollar på galet folk som inte borde sitta bakom ratten i en bil. Ja, ni gissade rätt - Sveriges värsta bilförare. HAH, vilka loosers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0