don't let 'em say you ain't beautiful


Kalas
(?) för patric och moster lena i ghn igår, yterligare massa tårta och sånt så min mage är inte speciellt top notch idag heller. Har börjat käka järntabletter också + att jag ska mosa i mig en pizza om några minuter, vilket inte gör situationen speciellt mke bättre.

Jag mår bra, för övrigt. Eller egentligen gör jag inte alls det. Jag är trött hela tiden. Sover och sover men lyckas aldrig piggna till liv ordentligt utan vandrar runt som ett lik hela dagarna. Så vad är problemet liksom? Börjar undra ifall jag har för lågt blodvärde, dvs därför jag börjat käka järntabletter, mår litte bättre nu än vad jag gjorde i torsdags iaf.

Kommentarer
Postat av: Thirza

Usch, låter inte så himla trevligt :/

Ingen chans att du har körtelfeber eller något sånt? Mycket i skolan? Vintern som tycks vara för lång? även om våren har kommit (hos er iaf) så kan det ju fortfarande göra så att man är trött.. Nåja hoppas det löser sig! <3

2011-03-27 @ 12:27:24
URL: http://thirzapoot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0